La Cellera de Ter » Sol·licitud de subvencions i justificacions per a entitats sense ànim de lucre

Sol·licitud de subvencions i justificacions per a entitats sense ànim de lucre

L’Ajuntament de la Cellera de Ter posa a disposició de les entitats sense ànim de lucre la informació necessària per poder tramitar les sol·licituds i/o justificacions de les subvencions d’àmbit local.

Com puc sol·licitar els ajuts

  • Descarregar la sol·licitud.
  • Omplir adequadament tots els camps requerits.
  • Desar el document omplert a l’ordinador.

En aquest punt l’entitat que presenta la sol·licitud pot demanar el 50% de la subvenció atorgada prevista en l’exercici anterior. Per poder tenir dret al 100% d’aquesta s’ha d’omplir també l’apartat del compte justificatiu o justificació i disposar de les factures que cobreixin la totalitat de l’import atorgat.

Per sol·licitar aquest 50% sense la justificació s’ha de presentar la sol·licitud omplerta que heu descarregat a l’ordinador per Seu Electrònica indicant que es sol·licita el 50%. Abans de finalitzar l’any en curs s’haurà de presentar el compte justificatiu amb l’import de les factures que cobreixin l’import rebut.

En el cas de sol·licitar l’import total (100%) de la subvenció o el 50% restant s’haurà d’omplir adequadament la justificació i presentar-la per Seu Electrònica abans no acabi l’any.

Requisits

1. Per a accedir telemàticament a la seu electrònica i omplir la instància, cal disposar d’algun sistema d’identificació digital. Per exemple, l’idCAT mòbil o certificats digitals com l’idCAT Certificat, firmes electròniques de la FNMTDNIe o similars. També són admesos altres sistemes de validació, tals com el sistema Cl@ve o Ciudadanos UE, etc.

2. Omplir la documentació requerida segons cada cas, en aquesta mateixa pàgina podeu trobar els documents que s’hauran d’omplir degudament, desar al vostre dispositiu (ordinador, tauleta, telèfon mòbil), que després s’hauran d’adjuntar dins la instància amb la resta de documentació que es pugui sol·licitar. 

3. Un cop tingueu el sistema d’identificació personal i omplerta la documentació ja podreu accedir a tramitar la sol·licitud d’alta mitjançant instància genèrica.

Omplir sol·licitud i accedir a la seu electrònica

Un cop tingueu la sol·licitud d’alta degudament omplerta i desada heu d’accedir a la seu electrònica de l’Ajuntament i presentar-la mitjançant instància genèrica juntament amb tota la documentació que es demana respectivament a cada sol·licitud.

  1. Baixar el model de sol·licitud segons necessitats (consulteu la llista inferior)
  2. Omplir el document adequadament
  3. Desar a l’ordinador, tauleta o telèfon mòbil
  4. Tenir a punt la resta de documentació requerida
  5. Entrar a l’apartat Instància genèrica de la Seu Electrònica.
  6. Omplir instància i adjuntar sol·licitud i documentació.
  7. Finalitzar tràmit i esperar una resposta electrònica.