Oberta la convocatòria pels ajuts econòmics per a participar en casals d’estiu a la Cellera de Ter pel curs 2025. Podeu trobar tota la informació, bases i documentació requerida en aquest mateix apartat. Les sol·licituds s’hauran de presentar per seu electrònica, teniu temps fins al dia 3 de Juliol de 2025.
Objecte de la convocatòria
L’objecte de les subvencions de la present convocatòria és finançar el programa per participar en casals d’estiu que tenen com a finalitat, donar suport i potenciar les activitats d’estiu, garantint la igualtat d’accés per a infants i adolescents de la Cellera de Ter, amb l’objectiu de minorar les despeses ocasionades, potenciar la integració dels nens/es en l’entorn escolar i donar suport a famílies amb una situació econòmica precària.
L’ajuda disponible per als casals d’estiu està limitada a la quota d’inscripció per un període màxim de cinc setmanes i un mínim de dos setmanes. El valor de l’ajut dependrà de la puntuació obtinguda en la sol·licitud i del pressupost assignat a la convocatòria.
Beneficiaris
- Poden ser beneficiaris d’aquests ajuts els menors empadronats a la Cellera de Ter, en edats compreses entre 3 i 16 anys, i que es trobin en una especial situació familiar amb necessitats socials i/o econòmiques.
- Els menors hauran de ser sol·licitants de casals d’estiu que es realitzin en el municipi de la Cellera de Ter.
- Poden sol·licitar els ajuts els mares, mares, els tutors legals o les persones encarregades temporalment o definitivament de la guarda de les persones beneficiàries.
- Han de complir els requisits generals de l’article 4 d’aquestes bases.
Requisits
1. Per a accedir telemàticament a la seu electrònica i omplir la instància, cal disposar d’algun sistema d’identificació digital. Per exemple, l’idCAT mòbil o certificats digitals com l’idCAT Certificat, firmes electròniques de la FNMT, DNIe o similars. També són admesos altres sistemes de validació, tals com el sistema Cl@ve o Ciudadanos UE, etc.
2. Omplir la documentació requerida segons cada cas, en aquesta mateixa pàgina podeu trobar els documents que s’hauran d’omplir degudament, desar al vostre dispositiu (ordinador, tauleta, telèfon mòbil), que després s’hauran d’adjuntar dins la instància amb la resta de documentació que es pugui sol·licitar.
3. Un cop tingueu el sistema d’identificació personal i omplerta la documentació ja podreu accedir a tramitar la sol·licitud d’alta mitjançant instància genèrica.
Omplir sol·licitud i accedir a la seu electrònica
Un cop tingueu la sol·licitud d’alta degudament omplerta i desada heu d’accedir a la seu electrònica de l’Ajuntament i presentar-la mitjançant instància genèrica juntament amb tota la documentació que es demana respectivament a cada sol·licitud.
- Baixar el model de sol·licitud segons necessitats (consulteu la llista inferior)
- Omplir el document adequadament
- Desar a l’ordinador, tauleta o telèfon mòbil
- Tenir a punt la resta de documentació requerida
- Entrar a l’apartat Instància genèrica de la Seu Electrònica.
- Omplir instància i adjuntar sol·licitud i documentació.
- Finalitzar tràmit i esperar una resposta electrònica.