La Cellera de Ter » Tràmit per l’adquisició d’un compostador dins de la campanya de compostatge casolà

Tràmit per l’adquisició d’un compostador dins de la campanya de compostatge casolà

L’Ajuntament de La Cellera de Ter està adherit a la campanya comarcal “A la Selva fem compost” per realitzar actuacions de millora en la recollida de la FORM i implantar el compostatge casolà a través del Consell Comarcal de la Selva. L’Ajuntament de La Cellera de Ter ha decidit posar en marxa la campanya de compostatge casolà Fes-te el teu adob, fes-te compostaire, en virtut de la qual les persones interessades en fer compost podran obtenir un compostador.

Requisits

1. Per a accedir telemàticament a la seu electrònica i omplir la instància, cal disposar d’algun sistema d’identificació digital. Per exemple, l’idCAT mòbil o certificats digitals com l’idCAT Certificat, firmes electròniques de la FNMTDNIe o similars. També són admesos altres sistemes de validació, tals com el sistema Cl@ve o Ciudadanos UE, etc.

2. Omplir la documentació requerida segons cada cas, en aquesta mateixa pàgina podeu trobar els documents que s’hauran d’omplir degudament, desar al vostre dispositiu (ordinador, tauleta, telèfon mòbil), que després s’hauran d’adjuntar dins la instància amb la resta de documentació que es pugui sol·licitar. 

3. Un cop tingueu el sistema d’identificació personal i omplerta la documentació ja podreu accedir a tramitar la sol·licitud d’alta mitjançant instància genèrica.

Omplir sol·licitud i accedir a la seu electrònica

Un cop tingueu la sol·licitud d’alta degudament omplerta i desada heu d’accedir a la seu electrònica de l’Ajuntament i presentar-la mitjançant instància genèrica juntament amb tota la documentació que es demana respectivament a cada sol·licitud.

  1. Baixar el model de sol·licitud segons necessitats (consulteu la llista inferior)
  2. Omplir el document adequadament
  3. Desar a l’ordinador, tauleta o telèfon mòbil
  4. Tenir a punt la resta de documentació requerida
  5. Entrar a l’apartat Instància genèrica de la Seu Electrònica.
  6. Omplir instància i adjuntar sol·licitud i documentació.
  7. Finalitzar tràmit i esperar una resposta electrònica. 

Documentació necessària per fer el tràmit

Tal com s’explica en el document per poder fer el tràmit haurem d’aportar la següent documentació:

  • Còpia de l’últim rebut d’escombraries i/o les dades del titular omplertes en la sol·licitud.
  • Comprovant de la transferència bancaria (segons volum compostador en concepte de fiança, 20 o 40 euros)