La Cellera de Ter » Sol·licitud de llocs de venda vacants al mercat de venda no sedentària de la Cellera de Ter

Sol·licitud de llocs de venda vacants al mercat de venda no sedentària de la Cellera de Ter

L’Ajuntament de la Cellera de Ter posa a disposició dels/les ciutadans/es la informació necessària per poder sol·licitar per un lloc de venda vacant al marcat municipal (lloc de venda no sedentari). 

Requisits

1. Per a accedir telemàticament a la seu electrònica i omplir la instància, cal disposar d’algun sistema d’identificació digital. Per exemple, l’idCAT mòbil o certificats digitals com l’idCAT Certificat, firmes electròniques de la FNMTDNIe o similars. També són admesos altres sistemes de validació, tals com el sistema Cl@ve o Ciudadanos UE, etc.

2. Omplir la documentació requerida segons cada cas, en aquesta mateixa pàgina podeu trobar els documents que s’hauran d’omplir degudament, desar al vostre dispositiu (ordinador, tauleta, telèfon mòbil), que després s’hauran d’adjuntar dins la instància amb la resta de documentació que es pugui sol·licitar. 

3. Un cop tingueu el sistema d’identificació personal i omplerta la documentació ja podreu accedir a tramitar la sol·licitud d’alta mitjançant instància genèrica.

Omplir sol·licitud i accedir a la seu electrònica

Un cop tingueu la sol·licitud d’alta degudament omplerta i desada heu d’accedir a la seu electrònica de l’Ajuntament i presentar-la mitjançant instància genèrica juntament amb tota la documentació que es demana respectivament a cada sol·licitud.

  1. Baixar el model de sol·licitud segons necessitats (consulteu la llista inferior)
  2. Omplir el document adequadament
  3. Desar a l’ordinador, tauleta o telèfon mòbil
  4. Tenir a punt la resta de documentació requerida
  5. Entrar a l’apartat Instància genèrica de la Seu Electrònica.
  6. Omplir instància i adjuntar sol·licitud i documentació.
  7. Finalitzar tràmit i esperar una resposta electrònica. 

Sol·licitud de llocs de venda vacants al mercat de venda no sedentària de la cellera de ter

Tal com s’explica en el document per poder fer el tràmit haurem d’aportar la següent documentació:

  • Model sol·licitud degudament omplerta
  • Dos fotografies de la parada.
  • Si la parada té aparells elèctrics de baixa tensió o gas, el certificat de la revisió de la instal·lació actualitzat.

Persones Físiques.

  • Fotocòpia DNI/NIF/NIE del sol·licitant i del representant si és el cas.
  • Si es tracta de comerciants extracomunitaris, document acreditatiu que està en possessió dels permisos de residència i de treball que estableix la normativa vigent.

Persones jurídiques

  • Escriptura o document de constitució; estatuts o acta fundacional on constin les normes per les quals es regula la seva activitat, degudament inscrits, si escau, en el registre públic que correspongui, segons el tipus de persona jurídica de què es.
  • CIF
  • DNI/NIE/Passaport del legal representant i document acreditatiu de l’esmentada representació.

Cooperatives

  • Escriptura de constitució i dels estatuts pels quals es regeix, inscrita en el Registre de Cooperatives de Catalunya si el seu àmbit es limita a Catalunya, o en el Ministeri de Treball i Seguretat Social si s’estén a més d’una comunitat autònoma.
  • Acreditació que tots els socis treballadors estan adscrits al mateix règim de la Seguretat Social (general o especial de treballadors autònoms), d’acord amb el que s’estableixi en els estatuts socials de la cooperativa.