La Cellera de Ter » Sol·licitud llicència per instal·lar temporalment una atracció o parada els dies de festa major

Sol·licitud llicència per instal·lar temporalment una atracció o parada els dies de festa major

Festes del Roser

L’Ajuntament de la Cellera de Ter posa a disposició dels/les ciutadans/es la informació necessària per a l’obtenció de llicència per instal·lar temporalment una atracció o parada els dies de festa major.

Requisits

1. Per a accedir telemàticament a la seu electrònica i omplir la instància, cal disposar d’algun sistema d’identificació digital. Per exemple, l’idCAT mòbil o certificats digitals com l’idCAT Certificat, firmes electròniques de la FNMTDNIe o similars. També són admesos altres sistemes de validació, tals com el sistema Cl@ve o Ciudadanos UE, etc.

2. Omplir la documentació requerida segons cada cas, en aquesta mateixa pàgina podeu trobar els documents que s’hauran d’omplir degudament, desar al vostre dispositiu (ordinador, tauleta, telèfon mòbil), que després s’hauran d’adjuntar dins la instància amb la resta de documentació que es pugui sol·licitar. 

3. Un cop tingueu el sistema d’identificació personal i omplerta la documentació ja podreu accedir a tramitar la sol·licitud d’alta mitjançant instància genèrica.

Omplir sol·licitud i accedir a la seu electrònica

Un cop tingueu la sol·licitud d’alta degudament omplerta i desada heu d’accedir a la seu electrònica de l’Ajuntament i presentar-la mitjançant instància genèrica juntament amb tota la documentació que es demana respectivament a cada sol·licitud.

  1. Baixar el model de sol·licitud segons necessitats (consulteu la llista inferior)
  2. Omplir el document adequadament
  3. Desar a l’ordinador, tauleta o telèfon mòbil
  4. Tenir a punt la resta de documentació requerida
  5. Entrar a l’apartat Instància genèrica de la Seu Electrònica.
  6. Omplir instància i adjuntar sol·licitud i documentació.
  7. Finalitzar tràmit i esperar una resposta electrònica. 

Instruccions per emplenar la Sol·licitud

Empleneu l’apartat del sol·licitant amb les dades de la persona física o jurídica que formula la sol·licitud o del representant si és el cas aportant el corresponent document de representació. Per a una major celeritat en la comunicació es recomana autoritzar a l’Ajuntament l’ús del correu electrònic.

En l’apartat Sol·licito cal indicar els metres d’amplada de l’atracció a instal·lar, tenint en compte que l’espai mínim a ocupar serà de 5 metres.

Segons l’article 6 de l’Ordenança Fiscal número 18 per al 2019, la taxa per les atraccions a la festa major és de:

  • Fins a 5 m²: 5,00 €
  • Per cada m² de més: 1,20 €